Navigatie

Veel gestelde vragen

VEEL GESTELDE VRAGEN

Waarom kan ik geen account aanmaken?

Ik geloof in simpel. Als ik iets wil bestellen, wil ik dat in mijn winkelmandje plaatsen en gewoon afrekenen. Niet eerst een account aanmaken en na een mail ook nog eens moeten bevestigen. Gewoonweg lekker makkelijk.

Waarom staat er geen telefoonnummer op de website?
Persoonlijk contact is altijd fijn. Helaas heb ik simpelweg vaak de tijd niet om de telefoon aan te nemen. Mocht je een vraag hebben, stuur mij dan gewoon een berichtje via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@gewoonwegleukliving.nl. Ik beantwoord berichten vaak erg snel.

Waarom staat er geen adres op de website?
Ik run de webshop van thuis uit. Dit is geen zakelijk adres.

Kan ik de producten ook afhalen of bekijken?
Nee dat gaat helaas niet. Het is verboden om op het adres (woonwijk) waar de webshop is gevestigd, artikelen af te komen halen of te komen bekijken. Volgens de wetgever betekent dat namelijk dat dit adres dan als detailhandel/winkel aangemerkt moet worden. Je begrijpt dat ik daarnaast burenoverlast wil voorkomen.
 

Zit er een factuur in mijn pakket?
Nee, deze krijg je direct via de mail na je bestelling.
 

Ik heb voor precies € 75,00 besteld. Waarom moet ik dan toch verzendkosten betalen?

Uw bestelling is gratis boven de € 75,00. Anders gezegd: Vanaf € 75,01 dus.
 

Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja, alle artikelen zijn op voorraad, maar let op! Uitverkocht betekent ook echt uitverkocht. Balen, maar het is niet anders. Neem per mail even contact op als je graag een artikel wil bestellen.

Ik wil graag een uitverkocht artikel bestellen.
Wil je op de hoogte gehouden wanneer jouw artikel weer voorradig is, stuur dan even een berichtje of houdt gewoon de website in de gaten. 

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?
De artikelen  in je winkelmandje worden pas definitief voor je gereserveerd nadat je een afgeronde bestelling hebt voldaan. Het is echter mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en iets sneller zijn. 
De artikelen in je mandje worden niet meteen voor je gereserveerd. Dat is omdat er mogelijk meerdere klanten tegelijkertijd winkelen. Als die hun mandje vullen met hetzelfde product zou het lijken alsof het al is uitverkocht terwijl dit helemaal niet zo is. Dat zou wel erg jammer zijn.

Kun je iets voor mij achterhouden?
Dat kan zeker, na betaling is het product van jou! Zonder betaling houd ik een product natuurlijk niet achter.


Kan ik een uitverkocht artikel reserveren?
Nee, reserveren kan niet maar ik kan je een tipbericht sturen. Laat dan wel even je e-mailadres achter. Let er wel op dat de mail die ik je stuur puur informatief is en geen reservering betreft.

 

Is de kleur van het product altijd exact hetzelfde als op de foto?
Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto. Denk er wel aan dat kleuren nét iets kunnen afwijken dan u ziet op uw beeldscherm. Dit kan bijvoorbeeld door een iets afwijkende scherminstelling.


Ik zou mijn artikelen graag ingepakt willen hebben, kan dit?
Op verzoek pak ik je bestelling in.

Waarom moet ik opnieuw verzendkosten betalen als ik mijn adres niet juist ingevuld heb en het pakket retour gegaan is? 
Het komt heel soms wel eens voor dat iemand zijn/haar adres niet invult. In dat geval komt de bestelling weer terug bij Gewoonweg Leuk Living. Ik neem dan contact met je op. Opnieuw versturen is dan natuurlijk geen probleem, maar omdat we dan opnieuw kosten moeten maken, brengen we deze wel in rekening (ook al had je in eerste instantie misschien wel gratis verzendkosten).

Kan mijn pakket bij de buren geleverd worden?
Pakketten in Nederland, onder de €100,00 kunnen zonder problemen bij de buren afgeleverd worden. Pakketten boven dit bedrag worden bij ons standaard verzekerd. In dat geval hebben we een handtekening van de besteller (huisadres) nodig en is het niet mogelijk om een pakket bij de buren af te leveren.
 

Ik zocht op internet naar een kortingscode maar deze werkt niet, kan dit kloppen?
Deze code komt van een phishing (nep)-website, Ik gebruik geen kortingscodes.

Mijn vraag staat er niet tussen!
Neem dan contact op met mij via info@gewoonwegleukliving.nl of via het contactformulier.

Ik beantwoord je vraag zo snel mogelijk.

© 2016 - 2017 Gewoonweg Leuk Living | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel